Netoli Mumbajaus pagrindinės traukinių stoties ketvirtadienį sugriuvus pėsčiųjų tiltui žuvo keturi žmonės, o dar dešimtys buvo sužeisti.

Tai jau ne pirmas toks incidentas, liudijantis apie prastą Indijos finansų sostinės infrastruktūros būklę.

Tiltas, kuris, remiantis kelių Indijos leidinių pranešimais, buvo remontuojamas, sugriuvo apytiksliai 19 val. 30 min. vietos (16 val. Lietuvos) laiku, kai žmonės piko valandomis skubėjo į Čhatrapačio Shivaji (Šivadžio) terminalą.

„Sugriuvus tiltui buvo sužeisti 28 žmonės. Keturi iš nugabentųjų į ligonines mirė nuo sužalojimų“, – naujienų agentūrai AFP pranešė vietos nelaimių valdymo tarnybos atstovas Tanaji Kamble (Tanadžis Kamblė).

Tuo metu Nacionalinės reagavimo į nelaimes pajėgos informavo, kad į įvykio vietą buvo išsiųsta gelbėtojų komanda ieškoti galimai po nuolaužomis atsidūrusių žmonių.

Incidentas įvyko praėjus beveik dvejiems metams po 2017 metų rugsėjį įvykusios nelaimės, kai per grūstį miesto centre esančioje Prabhadevio stotyje žuvo 23 žmonės.

Indijos geležinkelių tinklų pareigūnai teigė, kad pražūtinga spūstis įvyko dėl prastų orų, nors keleiviai anksčiau perspėdavo, kad tėra tik laiko klausimas, kada nutiks tokia tragedija.

Ekspertai beda pirštu į geležinkelių tinklo senstančią infrastruktūrą, jau ilgą laiką sunkiai susitvarkančią su kasdien ja besinaudojančiais keliais milijonais keleivių.

Mumbajaus kolonijinės eros geležinkelių tinklu – pagrindine 20 mln. gyventojų turinčio miesto arterija – kasdien naudojasi apie 7,5 mln. žmonių, keliaujančių į darbą beveik 2 500 traukinių.

Tačiau tokios kelionės gali būti pavojingos: kasdien priemiesčio stotyse žūsta vidutiniškai po 10 žmonių, iškrentančių iš pilnų vagonų arba kertančių bėgius.

Keleiviai skundžiasi, kad į byrančią geležinkelių infrastruktūrą investuojama per mažai lėšų atsižvelgiant į sparčiai didėjantį Mumbajaus gyventojų skaičių.

Mumbajus, kovo 14 d. (AFP-BNS).

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode